reklama

Prežil som …

Post Covid Príhodky - Je 4. júna 2021 a začínam spisovať malé čriepky mozaiky, ktorá tvorí môj príbeh od 16. marca.

Prežil som …
Foto z 10.6. - už dva týždne doma
Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vtedy sa postupne začali diať veci, ktoré mi úplne rozhádzali doterajší život. Schytal som brutálny Covid.

Dva krát som bojoval na krehkej hrane života a smrti, no Zubatá dosť vyťažená odskočila inde a dala mi novú šancu. Po 63 dňoch v nemocnici som už týždeň doma, no vidina normálneho stavu je vzdialená niekoľko mesiacov. Bude to dlhá cesta vyžadujúca veľa trpezlivosti. Ja som silný bojovník a vytvalec, tak pokračujem..

K príhodkám - v hlave mi ostalo kadečo vrátane úsmevných príhod, no aj takých, čo vyvolali slzy. Tak si to tu budem zhromažďovať, čo uznám za vhodné na zaznamenanie a potom to hodím za hlavu a pozerám hlavne vpred.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A na záver ku COVIDU (trochu šokovaný včerajším číslami, vraj 46% ľudí si myslí, že čísla sú zmanipuované a nesprávne atď.) - neviem komentovať štatistiky, ale nie je to žiadna chrípočka a nikomu by som to neprial. Priebeh je u každého individuálny. Netušíte, čo to s vami urobí, nepodceňujte to. Preto chcem priniesť trochu pohľad na to, čo som zažil ja.

A existuje riešenie, ako proti tomu bojovať - volá sa OČKOVANIE.

Tak ak niekto z mojich priateľov, čo sa dočítal až sem, stále váha, tak šup-šup čo najskôr sa registrovať a ísť sa zaočkovať.

Už žiadne výhovorky.

Príhodka #1 - Osembitové papuče

Príhodka #2 - Časová os

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príhiidka #3 - Kde som sa nakazil ?

Príhodka #4 - Covid fáza 1 - domáce liečenie

Príhodka #5 - Hospitalizácia - Covid oddelenie

Príhodka #6 - JIS = Jednotka intenzívnej starostlivosti

Príhodka #7 - Covidové ARO = Anestéziologicko-resuscitačné oddelenie

Príhodka #8 - Jedna noc na internom => čisté ARO

Príhodka #9 - ARO a druhý krát boj o život

Príhodka #10 - Z ARO domov cez neurologickú JIS a interné oddelenie

Príhodka #11 - Chodítko štvorkolka

Príhodka #12 - Kyslík a jeho saturácia v krvi

Príhodka #13 - Boršč od mamky

Príhodka #14 - Trombóza, bandážovanie a Fraxiparine

Príhodka #15 - Deň s Holterom

Príhodka #16 - Prvý beh vonku a mnoho iného

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príhodka #17 - NOVUM <--> MUVON = MOVE ON by ABBA

Príhodka #18 - Očkovanie Pfizerom - Do polroka a do dňa

Príhodka #19 - Lieky v domácom liečení

Príhodka #20 - Vyšetrenia a kontroly počas domácej liečby

Príhodka #21 - Hmotnosť alebo váha

Príhodka #22 - Belianska jaskyňa

Príhodka #23 - Očkovanie druhou dávkou - Pfizer - plne zaočkovaný

Príhodka #24 - Hygiena a pomôcky do WC a kúpeľne

Príhodka #25 - Rekonštrukcia kúpeľne

Príhodka #26 - Pol roka a prvý kilometer

Príhodka #27 - Očkovanie proti chrípke Influvac Tetra

Príhodka #28 - Vodka Finlandia na štedrý večer

Príhodka #29 - Druhý beh - nazad na trati

Príhodka #30 - Tretí beh - zbohom Garmin

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príhodka #31 - PF 2022 alebo ako som sa dotkol neba

Príhodka #32 - 2,5 milióna krokov

Príhodka #33 - Ako som visel 10 sekúnd

Príhodka #34 - Virtuálna cyklistika - Tour de Zwift 2022

Príhodka #35 - Tour de Zwift - stage 2 - London Loop

Príhodka #36 - Stav po roku a môj brainfog

Igor Bilák

Igor Bilák

Bloger 
  • Počet článkov:  38
  •  | 
  • Páči sa:  161x

Som fanúšik nových technológií a Applu. Maratónsky bežec, ktorý aj rád bicykluje, lyžuje. Venujem sa geocachingu. No to je minulosť, lebo mi ťažký Covid reštartoval život. Učím sa chodiť a verím, že sa vrátim do pôvodného stavu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu